loading...
کلاغ نیوز
محمدرضا توسلی بازدید : 169 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

S

Subtitle Editنرم افزاری بسیار قدرتمند و کم حجم جهت ویرایش و تولید فایل‌های زیرنویس برای فیلم‌ها می‌باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت می‌باشد. این نرم افزار از فرمت‌های مختلف رایج زیرنویس‌ها پشتیبانی می‌نماید. امیدواریم نرم افزار Subtitle Edit مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

 

حجم فایل:4 مگابایت

دانلود از لینک مستقیم

پسورد فایل : www.down4u.com

محمدرضا توسلی بازدید : 177 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (2)

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Time Machine: Rogue Pilot را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم. سبک بازی بسیار معروف بوده و دارای طرفداران بسیاری نیز می‌باشد. شما در این بازی باید اشیا یکسان را مرتب نمایید تا بتوانید مراحل را تکمیل نمایید. بازی Time Machine: Rogue Pilot دارای گرافیکی بسیار جذاب بوده و زیبایی می‌باشد. امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

برو پایین برای دانلود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم فایل:۲۱۱مگابایت

دانلود از لینک مستقیم

 

پسورد فایل:www.down4u.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمدرضا توسلی بازدید : 139 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

Panecal Scientific calculator v1.9.1 نام یک ماشین حساب مهندسی کامل برای گوشی‌های اندرویدی نسخه ۲٫۱ به بالا است که می‌تواند بسیاری از نیاز‌های کاربران در این زمینه را برطرف نماید

پایین دانلود کنید

 

 

 

حجم:۱۶۰کیلوبایت

دانلود با لینک مستقیم

محمدرضا توسلی بازدید : 143 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

خبری جدید از به روزترین خبرهای فناوری
این خودکار جادویی که دست نوشته های شما را تبدیل به یک فایل الکتریکی می کند و ثبت می شود که بوسیله بلوتوث به کامپیوتر و یا تلفن همراه می توانید منتقل کنید.
به نظر من این ایده ال ترین روش  یا حقیقتا یک مشوق برای نوشتن یک کتاب و یا برای برداشتن نکته برداری از یک کتاب و  غیره می باشد.
من شرط می بندم این فناوری مورد توجه نویسندگان و فیلم نویسان عزیز قرار می گیرد  من ارزو می کنم  مورد استفاده قرار گیرد.

در ضمن این فایل های ثبت شده به صورت اتوماتیک این توانایی غلط املایی  را دارد که انجام دهد
در قسمت فوقانی این خودکار فلشی برای نگه داری اطلاعات یا فایل ها شما طراحی شده هست

محمدرضا توسلی بازدید : 153 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

ایده اینترنت لیزری

حالا که پای بشر بیشتر و بیشتر به سوی فضا باز می شود ناسا به فکر تامین اینترنت پرسرعت فضا هم افتاده و در حال آزمایش اینترنت ۱۰۰ مگابیتی است که از طریق لیزر کار انتقال اطلاعات را انجام می دهد.

این سیستم جدید طی چند سال آینده تحت آزمایش قرار میگیرد و قرار است که اینترنت پر سرعت را به دورترین نقاط کهشکان راه شیری برساند.

محققین ناسا می گویند در حال حاضر برای انتقال اطلاعات با امواج رادیویی فعلی حدود ۹۰ دقیقه طول می کشد تا تصاویر از مریخ به زمین برسند. اما با سیستم جدید لیزری این انتقال اطلاعات در کمتر از ۵ دقیقه انجام می شود.

سیستم جدید از تعدادی تلسکوپ مخصوص، لیزر، آینه ها و ابزارهای محاسباتی ویژه استفاده می کند و ایستگاه های مخصوص دریافت این امواج در نقاط مختلف زمین برپا خواهد شد.

ناسا امیدوار است سیستم ارتباطی جدید بتواند به بهبود ارتباط بین فضانوردان و زمین و همچنین کنترل ربات های مریخ نورد کمک زیادی بکند و در عین حال این یک زیرساخت ارتباطی مهم برای برقراری تماس از فواصل بسیار دور به حساب می آید. احتمالا شما هم از وضعیت اینترنت فضانوردان خبر دارید؟

از طرف دیگر اینترنت لیزری اگر در عمل کارکرد مناسبی داشته باشد می تواند جایگزین اینترنت های ماهواره ای فعلی بشود که در حال حاضر زیاد هم پرسرعت به حساب نمی آیند.

محمدرضا توسلی بازدید : 157 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند در تولید خون مصنوعی پیشرفت‌های تازه‌ای به دست آمده است. نه تنها آزمایش گلبول‌های قرمز مصنوعی بر روی یک بیمار با موفقیت همراه شد، بلکه آزمایش‌ پلاکت‌های مصنوعی در آزمایشگاه نیز تا کنون نتایج مثبتی به بار آورده است. 

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از دویچه وله ، خون مایعی حیاتی برای بدن است. نیاز به خون به ویژه بعد از عمل‌های جراحی که با از دست دادن مقادیر زیادی خون همراه‌اند بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود.

 

 

برو ادامه مطلب

محمدرضا توسلی بازدید : 123 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

برای مبارزه با آلودگی محیط زیست طراحان لباس به تکاپو افتاده‌اند تا راه‌حل جدیدی برای کاهش استفاده از مواد شیمیایی برای تولید پارچه پیدا کنند. یکی از این راه‌حل‌های نوآورانه تولید پارچه از جنس شیر گاو است.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از دویچه وله ، نرم و لطیف، دو ویژگی برجسته پارچه‌های از جنس شیر هستند که از سوی “آنکه داماسکه”، طراح جوان آلمانی اختراع شده‌اند. او همراه با همکارانش پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های مختلف توانسته از پروتئین موجود در شیر گاو برای تهیه پارچه استفاده کند.

 

 

برو ادامه مطلب

محمدرضا توسلی بازدید : 197 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

این گجتی است که قرار است بعد چهارم را به دنیای کامپیوتری ما اضافه کند: «بو». بله این قرار است دستگاهی باشد که می تواند بو تولید کند و البته فعلا هنوز در حد ایده اولیه است و ما به راحتی باورمان نمیشود که بتوان به زودی آن را وارد بازار کرد

 

 

 

برو ادامه مطلب

محمدرضا توسلی بازدید : 123 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)
وقتی صحبت از سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت تنها در ۵.۸ ثانیه می شود، به جز ماشین های گرانقیمت و مسابقه ای یاد چه چیزی ممکن است بیافتید؟ مطمئنا حتی احتمال هم نخواهید داد که صحبت از لوکوموتیو الکتریکی Re 620 است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ کلاغ نیوز خوش اومدین.من دلم میخواد تو نظر سنجی شرکت کنید.برید پایین مطالبو بخونین نظر بدین بعد تو نظر سنجی منم شرکت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 797
  • بازدید کلی : 6,344
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس