loading...
کلاغ نیوز
محمدرضا توسلی بازدید : 142 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

خبری جدید از به روزترین خبرهای فناوری
این خودکار جادویی که دست نوشته های شما را تبدیل به یک فایل الکتریکی می کند و ثبت می شود که بوسیله بلوتوث به کامپیوتر و یا تلفن همراه می توانید منتقل کنید.
به نظر من این ایده ال ترین روش  یا حقیقتا یک مشوق برای نوشتن یک کتاب و یا برای برداشتن نکته برداری از یک کتاب و  غیره می باشد.
من شرط می بندم این فناوری مورد توجه نویسندگان و فیلم نویسان عزیز قرار می گیرد  من ارزو می کنم  مورد استفاده قرار گیرد.

در ضمن این فایل های ثبت شده به صورت اتوماتیک این توانایی غلط املایی  را دارد که انجام دهد
در قسمت فوقانی این خودکار فلشی برای نگه داری اطلاعات یا فایل ها شما طراحی شده هست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ کلاغ نیوز خوش اومدین.من دلم میخواد تو نظر سنجی شرکت کنید.برید پایین مطالبو بخونین نظر بدین بعد تو نظر سنجی منم شرکت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 780
  • بازدید کلی : 6,327
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس